Kamran Mansouri - Yade To

 

به یاد تو سیگار هم چاره نیست         کسی مثل من آخه بیچاره نیست
اگه کل دنیا رو دستت بدن          واسه آدم اونی که دوست داره نیست
جلوم عکسته! داخل پاکته!              بهم زل زده! صاف و بی حرکته
می خوام تیکه پارش کنم خالی شم         ولی نه! همون عکستم برکته
نمی خوام دیگه حستو تن کنم           می خوام زندگیمو پر از من کنم
بیام تا امام زاده قلب تو                   واسه ترک تو شمع روشن کنم


MP3 - 320

Kamran Mansouri - Yade To



MP3 - 128

Kamran Mansouri - Yade To



OGG
- 64

Kamran Mansouri - Yade To


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:کامران منصوری, یاد تو, | 1:50 | نویسنده : Rasoul |